Egy druida kalandjai

Ez a blog a WOTLK nyitóbulira készülő NE Druid jelmezem regéje je

IndaFotó képek

Friss topikok

  • Rhysa: Bevallom, időhiány miatt két turpisságot is elkövettem XD Itt vannak az eddigi jelmezeim, ha megné... (2008.11.13. 20:51) Kedd finish :)

Archívum

Vasárnap

2008.11.09. 23:57 | L Pietro | Szólj hozzá!

ne menjetek az Asia Centerbe. nem lenne jó nektek ott lenni. kicsit se nem. kínai piac fedél alatt. sőt nincsenek jó parókák, cserébe az a pár ami van kurvadrága :D

Úgyhogy bevetettem a jokert: ráállítottam Apumat a parókaszerzésre... Elvileg holnap délután már a fejemen lesz..

Az arcfestést valószínűleg szemhéjfestékkel oldjuk meg.

A fülek kész vannak, festéket várnak,

a fejdísz is még 2 perc meló.

A vállas elég jó színt kapott és már csak Verespeti hozzáértő kezei és 4 félig megevett keksz kell a vállasra (esetleg kis színfinomítás mert a tabard miatt nagyon kevés helyen jön vissza a szoknya zöldje, és így 3 árnyalatú zöld van rajtam--->elvész a set hatás:S) Vettem egy  géj Lila övet amiből szerintem csak a csatt fog megmaradni és az előbb említett sethatás érdekében a szoknya zöldjével megegyező anyagből csinálok övet és felkarra pántot (5perc?).

A szoknyát 2 óra alatt megvarrta nekem imádott Rózsikanéni :) nekem szerinte 3 hetembe bele tellett volan kézzel (lehet nem túlzott) szóval arra már csak a festett minták kellenek.

Ezzel párhuzamosan elkészültek a kesztyűk. végleges állapotba jutottak :D

A jó kis FDG strandpapucsom pont megfelel lábbelinek.

Ja... vállasfixálási próbákat tartunk anyuval.. még megszületőben a megoldás.. nagyon várjuk

És hát igen.. A staff.... Valszeg ez lesz: www.wowhead.com/  de unokanővéremék (popntosabban Kecsó) előállt a polipstaff ötletével.. amit cérával tényleg mozgatnék is.. meglátjuk..

 

Ötleteket továbbra is várok :) help!

 

 UI: fel kell kötnöm a virágokat még a vállasra :D el is felejtettem h vettem művirágot ezen célra.

 

who threatens the wild?

 

Lpietro: PB090003

A bejegyzés trackback címe:

https://ejszidiszi.blog.hu/api/trackback/id/tr3759629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása