Egy druida kalandjai

Ez a blog a WOTLK nyitóbulira készülő NE Druid jelmezem regéje je

IndaFotó képek

Friss topikok

  • Rhysa: Bevallom, időhiány miatt két turpisságot is elkövettem XD Itt vannak az eddigi jelmezeim, ha megné... (2008.11.13. 20:51) Kedd finish :)

Archívum

Hétfő

2008.11.10. 23:18 | L Pietro | Szólj hozzá!

Time is of the essence.

Közeledik a nagy nap :) De most nem is parálok, mivel:

Ma M E G C S I N Á L T A M a staffot!!! :O festéssle mindennel

Felraktam a virágokat és a félholdakat a vállasra, megszereztük a lila parókát, vettem arcfestéket (kéket és ezüstöset), befestettem a füleket, levágtam a kilógó drótszálakat, és leszerveztem a holnapi LED beszerelést.

Már csak meg kell festenem a szoknya mintáit holnap és a színeket kicsit összébb hozni a seten.

Érdemben mindenen túl vagyok, bár aggódok h túl sok az árnyalat a cuccon de ohlnap megpróbálunk emgtenni midnent. szurkoljatok

 

Lpietro: PB100003

A bejegyzés trackback címe:

https://ejszidiszi.blog.hu/api/trackback/id/tr17762568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása